... tady se projevila moje vášeň k letectví
... a takhle jsem začínal volňásky KUMUL léta páně 1985 podle sněhu asi zima pod vedením Milana Hanče (Zaječice)
... pokračování 1988 Orion a Netopýr a na stěně jeden z prvních elektroletů na "Mabušáka"
... VÁŽKA ,poslední zbrojení do haly F1N kombinace materiálů balza, depron und uhlikiše
... veni,vidi,vici 27.2. A.D.2010
...maketa Fieseler Tigerschwalbe s motorem SAITO 120
...opět DAKR III. tentokrát v šerveném kabátku a s motorem SAITO 62a
...dalším "dřevěným "výtvorem je maketa dvouplošníku "BOHEMIA B.5" z roku 1919 postavená v Plzni-Borech. měřítko 1:4 , rozpětí 2000 mm , délka ? , hmotnost 5500g , motor SAITO 150 (25 ccm)
tehdy a dnes
...Vzhledem k výborným letovým vlastnostem byl předchozí model překreslen na dvojplošník pod označením Dakr VI.
rozpětí 1700mm , délka doplním , hmotnost 4500g , motor SAITO 91 (15ccm)
...Po zastesknutí po rudém jenoplošníku , který byl již prodán , byl postaven další kus Dakr III.-BARON tentokrát lehce zmenčen kvůli transportu na letiště.
video na www.youtube.com/watch
... SPORT PIQUI 3 ,model lítal ještě s plechovkovým 4kilem a převodovkou , r 1000mm
... FÉNIX , s tímto strojem jsem ani neletěl, koupili ho poláci , r 1700mm , motor H.P. 10 ccm
... MACH 1. , malápoletucha na 4kilo, dnes již lítá se stříďákem ,po havárii přestavěn na nový trup, r. 1000mm
... pokus o házedlo , po bolestech ramena doosazen elektrikou , r.1300mm, motor PYTHON 80
... DAKR III. plnohodnotný akrobat ve starém kabátě, r.2000,hmotnost 3500g , motor MVVS 12,7 ccm, model byl postaven s klasickou příhradovinou na trup pro docílení co nejmenší hmotnosti byl vyzbrojen 250 gramovou dýmovnicí čímž získával na zajímavosti . 2001.
... SPIŤÁK I. , killer Mentor , po taranu v plném knedlu z něj zůstal jen motor a směrovka
... SPIŤÁK II. další vývojový typ, motor O.S.MAX 2,5 ccm
... ŠKVRNĚ, r. 550mm , motor M.P.JET 1 ccm
... PIPER J3 CUB, r.1980mm , motor MVVS 6,5 ccm poté O.S.Max 52 Surpas 4t ,balzám na nervy
... CORKSCREW , r. 1100mm, motor O.S.MAX 2,5 ccm
... KLACEK ,r. 1600mm, motor O.S.MAX 3,2 ccm později JENA 2,5 D
... CIMRMAN , už si ho moc nepamatuju ??????
... větroňářská mánie - LION trochu zvětšený , rozpětí 2200mm , motor COX 0,8 ccm
... LION tentokrát origoš r.1700mm , motor SPEED 400
... beze jména , lítal fajn , r. 2000mm , motor COx 0,8ccm
... TWISTER (KOADO) postavený z dvojkových dílů ,nikdy jsem ke svahu nedošel :-)
... na jméno si už nepamatuju. Vím, že byl ze stavebnice Grauner za šílený balík.
... SUP , vlastní tvorba , r. 1900mm, motor SPEED 400
... FÉN , pohodovka pro kolegu na chalupu , r. 2000mm , motor SPEED 600
...ŤUHÝK , pozor změna!!! na dlouho poslední větroň
... SUP první příznaky zatížení na kříže ,plán od Plačka nechápu jak to někdo mohl pustit do tisku!!! Všechny plány by měli skoupit a skartovat. Špatně zúhlované éro začal lítat až po potlačení křídla o 6 stupňů !!!!!!!!!!
...TAXÍK , první pokus o obra ,rozpětí 2500 mm, motor původně Thunder Thiger 15ccm (SHIT jak sviňa :-))
poté osazen 15tkou SAITO,ovládané funkce V,S,Křidélka, klapky,motor,odhor paragána-skákající trenky
... FOKKER E.III ,r.1700,motr MVVS 6,5ccm ,ovládání náklonu plovoucícmi křídly,letové vlastnosti "nic moc"
...malá MISS AMERICA , r 1600mm ,motor O.S.MAX 2,5 ccm
... "MISS AMERICA": old timer , r. 2200mm , motor O.S.MAX 52 Surpas 4t
... FLY BABY , plán RCmodely, přestavěno na spalovák , rozpětí 1100mm, hnotnost 900g , motor MVVS 1,5 ccm
... ZOBOR , polomaketa elektrovětroně rozpětí 2500mm,pohon AXI 28/20 , podle posledních zpráv létá někde na Slovensku
... AMIGO , stavebnice Graupner , rozpětí 2000mm